söndag 13 november 2011

Fars dag, en helt vanlig dag?

Har verkligen haft en toppenhelg.. Igår bar det av till Huseby julmarknad, hittade en del godis och deras underbart goda glögg såklart, mina fina tomtar som jag letat efter och så farsdags presenter. Jag gillar inte det där med att fira mor och fars dag.. Det finns så många som inte har någon att fira. Några av dem står mig väldigt nära. Och ska man inte uppskatta varandra varje dag?

Samtidigt är det ganska lockande att köpa en liten sak för att visa sin uppskattning.. äsch, jag vet inte. Hittade i alla fall en liten fin present som passar pappa som handen i handsken. Han är ju fin min lilla pappa och jag älskar honom obeskrivligt. Men det skär i mitt hjärta idag när jag tänker på alla pappor som borde finnas här. Men som lämnade alldeles för tidigt.

Eftersom jag inte tar den här dagen så allvarligt blír det ett träningspass i eftermiddag, om jag kommer upp ur den förbaskat sköna soffan!

Inga kommentarer: