fredag 11 november 2011

I CARRY YOU HOME

Jag gör ett nytt försök....

Såg fram emot en helt LEDIG helg, ni vet när man jobbat sådär jävligt mycket och inte haft en ledig hemmahelg sen i september.. och jag ser fortfarande fram emot den. Men när jag satt på jobbet idag och pratade om vilka jävla julgardiner jag skulle ha i år, vilka dagar jag ska jobba på nästa schema, beklagade mig hur mätt jag blev efter lunchen och vilken affär jag skulle handla i på hemvägen.. ja, ni fattar poängen. Så jävla meningslösa tankar . Och under tiden jag funderade och pratade om allt detta försvann ett liv från denna jord. En människa som betydde mer än tusen ord kan beskriva för många människor. En människa som jag träffat en enda gång i mitt liv, men som stod nära dem som står nära mig. Det gör ont i mitt hjärta men den här gången är det min tur att vara den som tröstar. Det är tungt nu men det kommer blir bra. Tillslut.

Vila i frid

Inga kommentarer: