onsdag 20 mars 2013

Gravid..

Jag är gravid, gravid som i g r a v i d. Ja, iallafall enligt andra. Kan inte ens hålla mig för skratt nu när jag skriver. Det är så roligt med vissa rykten, de finns men det är ingen som vet vem de hörde "nyheten" ifrån. Visst är det märkligt, att man drabbas av plötslig minnesförlust och inte har en aning om vem man har pratat med. Jaja, tydligen var det någon som hade hört av någon som frågade någon som frågade någon som hade hört av någon att någons någon hade sagt att jag var gravid. Ja, jag fortsätter skratta åt eländet som folk sysslar med och bekräftar här med att det är osanning. Ett falskt rykte alltså. Jag är inte gravid. Och en sak kan jag lova, att om den dagen kommer, då kommer de som står mig nära att få veta - av mig. Och allt annat löst folk, ni lär ju veta det innan plusset på stickan. Nästan så man kan tro att ni är en flugskit på väggen på min toalett.

Hahaha, ja de ska bli kul att se hur många sidvisningar det här inlägget får.. ;)

Inga kommentarer: