måndag 21 januari 2013

Tiden rusar

Det händer så mycket hela tiden att jag inte riktigt hinner med att få ner allt i ord. Flytten är avklarad, känns så skönt! Givetvis bestämde sig herr väder för att det skulle snöa ordentligt dagarna innan det stora lasset skulle gå och även dagen när vi skulle fylla kärra och bilar och köra till nya krypinnet. Men det gick och det gick väldigt bra. Allt kom in samma dag och man kunde bakom alla saker ana en fin lägenhet :) nu såhär en vecka senare börjar de likna något. Herr Kamprad har fått sig lite kosing av oss och vi möbler av honom, bra byte tror jag. Det är ett rum kvar med flyttkartonger och massa saker som ska hitta sin plats. Men jag gillar det här stökiga. Jag gillar att ha helt opassande krukor i fönstrena, olika lampor, saker överallt.. Förmodligen kommer jag tröttna om ett tag men nu gillar jag det.

Att tycka det är kul att komma hem från jobbet är ett bra tecken på att man trivs. Jag har saknat den känslan.

Inga kommentarer: