måndag 3 december 2012

Galet

Har haft en galet bra helg!! I lördags morse styrde vi kosan mot det gula varuhuset i väst. Jag och fem andra brudar, mina kära jobbakompisar. Vi trängdes med alla andra köpsugna i lördags och på eftermiddagen fick vi nog och drog oss ut mot stugan vi skulle bo i, efter vi fått igång värmen där och kommit iordning åkte vi in till Harrys för att hämta mat. Sen gick det bara utför, haha! Efter maten började vi spela spel och dricka ännu mer vin :) sen skrattade vi ända till vi däckade i våra sängar efter midnatt. Upp igår igen för en till tur till Ullared och sen hem. Det var en sjukt kul helg, haha, jag går runt och små ler idag när jag tänker på det. Jag har så fina jobbakompisar, ett härligt gäng!!

Kändes idag när klockan ringde och det var dags för en ny dag på jobbet, har varit lite för lite sömn denna helgen, så sjukt trött! Tog igen ett par timmar på soffan efter jobbet istället, nu är jag vaken för mat och lite plugg och så blir det nog sängen snart igen!

Förresten, snön är fin, när man står inne och tittar ut.. Jag har frusit nästan oavbrutet sen i lördags och det är fan inte okej!

Men vad spelar det för roll när man haft en toppenhelg?! :)



Inga kommentarer: