torsdag 29 november 2012

Emoji

Vet ni vad emoji är? förmodligen ja :) men det kom jag underfund med nu, haha jag vet inte om jag är efter eller före? Ni behöver inte svara på det, jag är nöjd ändå. Jag gillar emoji, man kan hitta massa roliga figurer eller vad man ska säga. Folk kommer hata mina sms framöver eller älska dem för jag kommer bli en flitig användare av emoji, kul namn förresten också. Jag vill också hitta på något såntdär kul, kan man tjäna sig en hacka på att komma på någon rolig app tror ni? fast med min takt att ens upptäcka dem som finns så lär väl allt vara påhittat när jag väl kommer på något.

En annan sak, kul att X antal personer har läst förra inlägget om det där med att amma sina barn men bara en enda har skrivit en kommentar.. Är ni fega, lata eller bara helt utan åsikter?

Inga kommentarer: