onsdag 7 november 2012

Jag har ju glömt..

Att berätta för er att vi är anmälda!! Samma dag som årets tjurrus var över anmäldes vi till nästa års tjurrus. För er som inte vet är tjurruset ett lopp på 1 mil, jaja en mil kan man ju klara utan att va sådär väldans vältränad. MEN! Det här är en mil i gyttja, lera och terräng. Nu blev det genast liiiite andra förutsättningar. Och såhär i efterhand har vi liksom börjat fundera lite över vad vi gett oss in på?! Vi som ska ge oss på de här är jag, Kristina och Lina. En trio med nära till skratt (eventuellt gråt och frustration en dag i oktober 2013), ett jävlar anamma och en sjuhelvetes vilja och envishet. Skulle gärna kalla oss lite lata också men det passar inte in här så det är jag tyst om. Jag längtar mest till en helg i Stockholm med fina brudar, så de där loppet får väl bli en bonus på köpet så att säga. Ska inte ge mig in i det där och träna så hårt utan mest se det som en rolig grej.

Och förresten, anmäl er ni också vettja!

Tips: lyssna på djungle drum med Emiliana nånting, ni hittar henne på låttiteln om inte annat! Sjukt bra och himmel så pigg man blir!

Nu ska jag jogga milen, hej!

1 kommentar:

Elin K sa...

Jag kommer att infinna mig i Stockholm för att beskåda detta, var så säker! Heja som tusan ska jag göra!