lördag 13 oktober 2012

7.54

Jag som skulle ha sovmorgon idag, vaknade 7.54.. En del tycker säkert att det var sovmorgon men det tycker inte jag.. Men är man pigg så är man, blev stor mysig frukost i sällskap av TV4Play.. Ganska bra start på sista lediga dagen faktiskt.. Imorgon är det dags för jobb igen men ärligt talat hade jag gärna kunnat var hemma imorgon också.. Men för att vara positiv så vänder jag på det, det är bara 13 timmar imorgon sen är jag ledig två dagar igen :)

Igår hade jag en riktig mysdag, var som sagt hos M och hennes lille W, sen förberedde jag en del för kvällen, tog en promenad och sen kom gästerna på kalas.. Var en mysig kväll!

Det är ju så typiskt, när man vaknar tidigt borde man inte ta vara på den dagen då? Här ligger jag i soffan i min onepiece och favvosockorna, farmors stickade raggsocker, de bästa! Helst skulle mina ögonlock vilja vila en stund men icke, Steven Pinker talar lite halvsvår engelska här i bakgrunden, och nu har jag missat att anteckna de senaste 6 minuterna, hoppas han inte sa något viktigt! Jag fattar ju knappt iaf!

Ha en underbar lördag alla ni, det kommer jag förmodligen ha! :)

Inga kommentarer: