onsdag 17 oktober 2012

Vet ni vad?

Att man blir sjukt taggad av att fortsätta när man ser att det går neråt på vågen (hoppas inte de nya batterierna gjorde det till en lyckovåg), och ja jag vet att man inte ska väga sig, man ska mäta sig och bla bla bla... Det är inte ens något som syns men jag blev iallafall lite lycklig en stund och kände mig pigg på en joggingrunda.. Den gick däremot skitkasst men lite styrka efter de och jag ger mig själv godkänt.. Jag kom iväg och förmodligen håller förkylningen mig i sin järnhand fortfarande även att jag inte trodde det..

Ska försöka vara duktig en vecka nu iallafall, träna lagom (jaja, lugnt tills förkylningen är borta), äta bra och så vidare.. Får se hur de går med det! Och varför just en vecka tänker ni då? Jo, för nästa helg ska jag till Växjö och inte för att Kristina gör mig tjock.. eller jo, det gör hon faktiskt haha. Vi är liksom ihop inte alltid så bra för varandra, vem kan äta mest godis eller göra godaste drinken typ? Men vet ni vad, det gör mig inget, jag bryr mig inte om jag äter kasst och inte tränar sånna helger, för vi ses ALLDELES FÖR SÄLLAN så när vi väl ses struntar jag i det som är viktigt annars, då finns det annat som är tusen gånger viktigare!

Förresten finns det ett ordspråk som heter "Goda vänner ger god hälsa", that´s true för jag mår sjukt bra i hennes sällskap!

All kärlek till hon den där som göder mig :) <3

Inga kommentarer: